Jak by se nejlépe dal charakterizovat? Dokonalé označení by pravděpodobně bylo: zlý chlapec s dobrou duší. Na první pohled vypadá drsně, ale během jízdy je něžný jako beránek. Díky tomu je vhodný i pro začátečníky, na které konec konců Indian s tímto modelem také cílí. Stejně dobře si ho ale užijí také řidiči, kteří mají svá divoká léta za sebou a nepotřebují se předvádět.

černobílý řidič

Drsný a strohý

Designem se Scout Bobber zavděčí téměř každému. Oproti běžné verzi se můžete těšit na matnou černou, anebo kombinaci červené a černé, která dodá šmrnc. U klasického modelu také najdete elegantní linie, zatímco u této pouze ořezaný vzhled. Díky tomu vypadá tvrdě.

stará motorka

Jak je to se značkou?

Velmi zajímavě výrobce vyřešil držák na SPZ. V Americe se nachází z boku, kde samozřejmě vypadá příjemně. To bohužel v zemích EU není možné, a proto se s tím museli nějak chytře vypořádat. Je nutné říct, že se jim to doopravdy povedlo. Využili ocelový držák, který rámuje zadní kolo a díky kterému hezky vyniká zkrácený blatník. Milé je především využití oceli místo plastu, kterého byste se nejspíš po zakoupení stejně zbavili.

starý stroj zepředu

Připravte se na jemné tóny

Jistě vás zajímá, co nejdete v jeho nitru. Užít si můžete dva válce o objevu téměř dvanáct set kubíků. Silný je dost. To ale neznamená, že by se předváděl. Na první dobrou dostanete velmi jemný a klidný chod.

 

Může to vypadat, že vás čeká skutečně drsná jízda. Tak to ale úplně není. I když je dost silný, tak vše jede hladce jako po drátkách. Celá jízda a reakce motorky jsou dokonale předvídatelné a pokud budete chtít řádit, tak pro vás tento stroj rozhodně není.

 

Kam na ní vyrazit?

Chcete-li si užít skutečně bezstarostnou jízdu, vyrazte na pěkný, hladký asfalt. Ten je pro tuhý podvozek Indiana to nejlepší. Počítejte s tím, že na nerovném povrchu to hodně ucítíte. Z estetických důvodů jsou totiž zadní tlumiče zkrácené. S jízdou ale nejsou ani nejmenší potíže a v zatáčkách se ovládá bezproblémově, a to i přes balonové pneumatiky.