Hlavním cílem každé firmy, bez ohledu na velikost či na to, co tvrdí ve svých propagačních materiálech, je dosažení zisku. K tomu však potřebují udržet si co nejvíce stávajících zákazníků a zároveň získávat stále nové. A to není vůbec jednoduché, zvlášť vzhledem k tomu, že se konkurence snaží přesně o to samé.

Je tedy jasné, že správně zvolená marketingová strategie je jedním ze základních kamenů úspěchu na trhu. Obvykle se skládá z několika metod propagace, zvolených tak, aby se navzájem doplňovaly a aby jejich výsledný efekt byl co největší.

cepice1

Jednou z těch méně známých, avšak i tak často používaných, je rozdávání či prodej nejrůznějších reklamních předmětů. Často se jedná o drobnosti, u nichž jsou náklady na výrobu minimální, jako například tužky, propisky či klíčenky. Při speciálních příležitostech však někdy firma zainventuje do dražších předmětů. Jedním z nich jsou i reklamní čepice.

Ty se častěji prodávají, než dávají zadarmo, případně jsou započítány v ceně vstupného na nějakou akci, při jejíž příležitosti byly vytvořeny. Je to samozřejmě proto, že výrobní náklady jsou zde přeci jen větší, i když nejde o nijak kvalitní výrobek.

cepice2

Samozřejmě čepic existuje více druhů. V tomto případě se nejčastěji jedná o kšiltovky. Ty mají totiž největší využití, a o to firmě jde. I ty jí totiž pomohou získat více zákazníků.

Princip je zde jednoduchý: člověk bude onu čepici nosit na veřejnosti, a lidé ji uvidí. Tím pádem uvidí i logo oné firmy. A řeknou si, že když daná osoba nosí předměty s jejím logem, pak s ní byl nejspíš spokojený. Navíc to podnítí i jejich zvědavost, a například danou prodejnu či internetové stránky onoho podniku navštíví. A čím více lidí to udělá, tím je větší pravděpodobnost, že si něco koupí.

Je tedy vidět, že k dosažení zisku je používáno mnoho strategií. A ačkoliv je my coby zákazníci můžeme využít, je třeba, abychom je měli za to, co jsou – způsob, jak podnik dosáhne vyššího zisku.