Přijít se zajímavým nápadem a začít provozovat e-shop. Nalézt spolehlivé dodavatele a zajistit si široký sortiment zboží i jeho doplňků. Mít hezkou, ucelenou a přehlednou webovou prezentaci. To vše je základem pro to, aby vaše podnikání na internetu bylo úspěšné. Avšak nestačí. Ačkoliv budete mít vše zmíněné, nemusíte mít dostatek zákazníků. Myslíte, že stačí, když si zákazníci někde přečtou vaši internetovou adresu a že si ji vybaví, až budou chtít nakoupit zboží ze sortimentu, který nabízíte? Rozhodně ne!

search

Drtivá většina nových zákazníků, a dokonce i těch, kteří se na stránky vrací opakovaně, na ně přichází cestou přes některý z internetových vyhledávačů. Zadají do řádku slovo nebo slovní spojení, které chtějí vyhledat a Google či Seznam je odkáže na několik relevantních zdrojů. Kolik odkazů prohlížeče zobrazí? V některých případech až několik stránek. Na které z těch stránek chcete vidět váš
e-shop? Určitě na té první! A samozřejmě i na jenom z prvních míst. Proto je třeba věnovat se SEO. Zkratka SEO znamená optimalizaci pro internetové vyhledávače. My známe přesný postup, jak dostat vaše stránky na přední pozice! Vytipujeme vám klíčová slova a upravíme webovou prezentaci.

Nadále se vám budeme věnovat a propagovat vaše stránky systémem zpětných odkazů. Web copywriting vám zajistí několik desítek PR článků měsíčně. Každý z nich je zaměřený na jedno klíčové slovo a obsahuje zpětný odkaz na váš e-shop. Vašim stránkám roste návštěvnost, a to je jasným signálem pro internetový vyhledávač, aby vás posouval směrem nahoru.

obchodní strategie

Kdo svěří specializované firmě kompletní správu internetových stránek, může se těšit na upravení obsahu i na pravidelnou propagaci na externích, tematických webech. Na nich jsou články třízeny podle jednotlivých kategorií a zaručují vysokou návštěvnost pro váš e-shop!